  • 1. Data: 2003-08-02 13:12:04
    Temat: kilka faktur - kilka uslug ?
    Od: "AEL" <p...@o...pl>

    Witam,

    Czy firma moze odmowic przedluzenia waznosci jednej oplaconej domeny jesli
    zalega sie z 2,3 innymi ?

  • 2. Data: 2003-08-02 23:02:57
    Temat: Re: kilka faktur - kilka uslug ?
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 2 sierpnia 2003 o godzinie (15:12:04) napisano:
    A> Witam,

    A> Czy firma moze odmowic przedluzenia waznosci jednej oplaconej domeny jesli
    A> zalega sie z 2,3 innymi ?

    1. NTG - co to ma wspolnego z podatkami?
    2. Moze, bo niby czemu nie moglaby - ale nie jestem pewny, czy
    chciales zapytac o to, o co zapytales. Moze zadaj precyzyjniejsze pytanie.

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl