  • 1. Data: 2002-02-26 20:51:07
    Temat: Re: kilometrówka c.d.Godfryd pomóź !
    Od: "Embyrys" <e...@w...pl>

    Niestety nie ma. Z informacji od mojego szefostwa wiem, ze w ministerstwie
    planuja tym sie zajac dopiero pod koniec Marca.

    Krzysiek

  • 2. Data: 2002-02-27 19:49:48
    Temat: kilometrówka c.d.Godfryd pomóź !
    Od: "polo" <v...@w...pl>

    Witam szanownych grupowiczów
    wiem, że w styczniu pisano dużo na temat braku rozporządzenia w sprawie tzw.
    kilometrówki , czy są już jakieś akty prawne regulijące te kwestie?
    pozdrawiam
    Piotr Gołab

  • 3. Data: 2002-02-27 20:14:39
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    mozna po starem a nawet wiecej wrzucac w koszty bo nie ma limitu
    takie jest stanwisko pani dyrektor z ministerstwa finansow

  • 4. Data: 2002-02-28 08:50:26
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > mozna po starem a nawet wiecej wrzucac w koszty bo nie ma limitu
    > takie jest stanwisko pani dyrektor z ministerstwa finansow

    a gdzie "to stanowisko" jest na pismie?

    ania

  • 5. Data: 2002-02-28 12:40:40
    Temat: Re: Re: kilometrówka c.d.Godfryd pomóź !
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > W Rzeczpospolitej jest na piśmie co powiedziała.

    to chyba nie jest wystarczajace "na pismie" :-(

    ania

  • 6. Data: 2002-02-28 12:41:27
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Thu, 28 Feb 2002 09:50:26 +0100, "ania" <a...@e...pl_#@!%>
    wrote:

    >a gdzie "to stanowisko" jest na pismie?

    W Rzeczpospolitej jest na piśmie co powiedziała.

    Sławomir Dąbrowski

  • 7. Data: 2002-02-28 14:40:19
    Temat: Re: Re: Re: kilometrówka c.d.Godfryd pomóź !
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Thu, 28 Feb 2002 13:40:40 +0100, "ania" <a...@e...pl_#@!%>
    wrote:

    >to chyba nie jest wystarczajace "na pismie" :-(

    A gdzie zaufanie do organów państwowych?

    Sławomir Dąbrowski

  • 8. Data: 2002-02-28 14:48:11
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > A gdzie zaufanie do organów państwowych?

    jak wskazuje logika:-) - BRAK!

    ania

  • 9. Data: 2002-02-28 17:52:08
    Temat: Re[4]: kilometrówka c.d.Godfryd pomóź !
    Od: b...@i...pl (biurach)

    przeczytałem, ania, jak uczy życie, w życi (po polsku w d...)
    Thursday,
    February 28, 2002, 3:48:11 PM, you wrote:

> [...]

    a> jak wskazuje logika:-) - BRAK!

    a> ania

    --
    Pozdrawiam,
    biurach mailto:b...@i...pl

  • 10. Data: 2002-02-28 21:01:55
    Od: "Zeb" <b...@p...onet.pl>

    Wartoby sprawdzic w US ich stanowisko i interpretację. Gdańsk uważa, że nie
    można na razie odliczać, prowadziić ewidencję - tak, i czekac na rozwój
    wypadków.
    Zeb