  • 1. Data: 2002-02-26 15:43:42
    Temat: opłaty przy kupnie mieszkania na rynku wtórnym
    Od: "kubako'" <n...@k...net>

    Jak wygląda obecnie sytuacja z opłatami dodatkowymi przy zakupie mieszkania
    na rynku wtórnym? Podatek cywilno-prawny,taksa notarialna,ewentualne opłaty
    sadowa? Jaki procent od wysokości tranzakcji trzeba dodatkowo założyć?
    Oglądałem niedawno mieszkanie spółdzielcze hipoteczne do kupienia za 130
    tys. zł, ponoć dodatkowe koszta wynosiłyby w tym przypadku około 12 tys.!
    Czy faktycznie byłaby to aż tak duża suma? Czy ktoś mógłby mi pomoc i
    rozwiać moje wątpliwości?

    kuba

  • 2. Data: 2002-02-27 13:22:53
    Od: "Carlosky" <c...@p...onet.pl>

    > Oglądałem niedawno mieszkanie spółdzielcze hipoteczne do kupienia za 130
    > tys. zł, ponoć dodatkowe koszta wynosiłyby w tym przypadku około 12 tys.!

    wszystkie opalty za mieszkanie o takiej wartosci beda wynosic okolo 8 tys
    zl, zalezy od notaruisza, ktory moze pobrac nizasza oplate, ale na ogol
    wszyscy kasuja stawki maksymalne, aczkolwiek oplata notarialna to tylko
    czesc calej sumy, w tym wypadku cos ponad 2 tys.

    pozdrawiam,

    carlosky
    Skydive & Altitude & FreeFly