  • Data: 2003-06-26 15:11:54
    Temat: Re: [?] kilometrówka - malutkie pytanie :)
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "raV" <rafal_USUN_TO_@_USUN_TO_heya.pl> napisał w wiadomości
    news:bde4t4$r61$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > mam 1os DG KPiR VAT itd
    > wlascicielem auta jest moj ojciec
    > podpisalem z nim umowe uzyczenia samochodu
    > prowadze "kilometrowke" i wrzucam koszty brutto z faktur za paliwo w
    koszta

    Re : To czynisz źle. W ciężar kosztów wrzucasz jeden z wyników dwóch
    zestawień (wydatki i kilometrówka).
    Przy VAT brutto możemy uwzględniać w zestawieniach te wydatki, od których
    nie przysługuje odliczenie VAT. Pozostałe netto z odpisem VAT-u (limit
    kilometrówki nie ma tu znaczenia).

    > wczoraj kupilem OC + AC na nowy rok na to auto
    > czy w zwiazku z tym skoro ubezpieczenie jest na mojego ojca (wlasciciela)
    > moge ja rowniez wrzucic (podobnie jak paliwo) to ubezpieczenie w koszta?
    jak
    > z OC i jak z AC?

    Re : Nie widzę przeciwwskazań do wpisania w zestawienie kilometrówki (nie w
    koszty)

    Pozdrawiam AR