    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: [?] kilometrówka - malutkie pytanie :)
    Date: Fri, 27 Jun 2003 15:15:52 +0200

    Użytkownik raV napisał:

    > dziekuje za kolejna odpowiedz nie na temat :(

    Może by tak czasem pomyslec, ze odpowiedź niezgodna z naszymi
    oczekiwaniami może byc jednak prawdziwa, zwłaszcza kiedy nie mamy
    bladego pojęcia o temacie?
    Uczestnicy tej listy odpowiadaja na pytania z czystego zamiłowania i
    chęci pomagania mniej doświadzczonym.
    Nie po to żeby przekonywac kogoś kto twierdzi że "wprawdzie nie mam
    zielonego pojęcia o dodawaniu, ale 2+2 nie może byc 4, bo się nie rymuje".
    Z takim podejściem ludziom przestanie sie chcieć odpowiadać na Twoje
    pytania.

    > nie chodzi mi jak rozdzielic liczyc kilometry
    > tylko jak sie ma kwota OC+AC "wrzucona w kilometrowke"
    > skoro z gory jest zalozone ze np bede jezdzil takze tym autem w celach
    > prywatnych

    Dostałes odpowiedź - kilometrówka wyznacza limit do którego koszty są
    uznaniowo traktowane jako KUP. WSZYTKIE KOSZTY dotyczące samochodu -
    taki prezent od ustawodawcy.
    Inne graniczenia są odnoszone do sumy ubezpieczenia samochodu, nie do
    tego jak jest użytkowany.
    Czego jeszcze potrzebujesz?

    Jak Ci powiem że oprócz limitu kilometrówki masz sobie jeszcze liczyć
    stosunek km przejechanych w działalności do km przejechanych prywatnie
    (co oznacza że i te musisz ewidencjonować) i tak rozliczać ubezpieczenie
    to będziesz zadowolony?
    Nie musisz tego robic, ale skoro kilometrówka to dla Ciebie za mało
    formalności, to voila.

    Mogę Ci jeszcze coś powymyślać, mam bujną wyobraźnie, tylko powiedz...
    Może sprawdzanie poziomu paliwa w baku przed i po kazdym wyjeździe
    prywatnym? Poziomu płynu w spryskiwaczu? Stopnia zuzycia opon?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl