  • Data: 2009-02-17 10:52:04
    Temat: Re: kolejny raz MałaK RP
    Od: "fi_ona" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SDD"

    > W celach edukacyjnych to mi sie ostatnio jakas wersja testowa (podobno
    > pelna, 60-dniowa) programu SKP rzucila - chyba w publikacji gazety prawnej
    > "PITY 2008". Nie wiem jednak co to za program - czy dobry czy kicha.

    Ale SKP to tez chyba tylko KPiR lub ryczałt.
    Opis ze strony: "Jest odpowiedni zarówno dla tych firm, które dotyczy
    Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów jak i dla tych, które obejmuje
    Ryczałt Ewidencjonowany".
    Nic nie ma o Pełnej Ksiegowosci. Zainstaluje i sprawdzę.

    Moze jakies inne propozycje programu do prowadzenia pełnej księgowości? :-)

    pozdr
    fi_ona