  • 1. Data: 2009-02-16 21:37:10
    Temat: kolejny raz MałaK RP
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Witam

    Czy Mała Księgowość RP nadaje się do prowadzenia sp. z o.o.? tzn. obsługuje
    pełną rachunkowość?
    Pytam ponieważ sam program w opisie podaje że jest do małych i średnich
    firm - po mojemu takie mogą być również sp. z o.o. - a znajomy ostatnio mnie
    oświecił że "se ne da".

    Piotrek

  • 2. Data: 2009-02-16 22:10:15
    Temat: Re: kolejny raz MałaK RP
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr" <h...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pytam ponieważ sam program w opisie podaje że jest do małych i średnich
    > firm - po mojemu takie mogą być również sp. z o.o. - a znajomy ostatnio

    Poczytaj - tu masz napisane dla kogo przeznaczony jest ten program, a
    wszystko stanie sie jasne :)

    http://www.rzeczpospolita.pl/mala_ks/

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-02-17 09:40:03
    Od: "fi_ona" <f...@g...pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...pl>

    > Poczytaj - tu masz napisane dla kogo przeznaczony jest ten program, a
    > wszystko stanie sie jasne :)
    >
    > http://www.rzeczpospolita.pl/mala_ks/

    A czy znacie jakies niedrogie programy do prowadzenia pełnej księgowości dla
    1 osobowej DG?
    Nie mam obowiązku prowadzenia pełnej księgowości, bardziej w celach
    edukacyjnych - i szukam jakiegoś programu który by był czytelny i tani.

    pozdrawiam
    fi_ona

  • 4. Data: 2009-02-17 09:46:06
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "fi_ona" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Nie mam obowiązku prowadzenia pełnej księgowości, bardziej w celach
    > edukacyjnych - i szukam jakiegoś programu który by był czytelny i tani.

    W celach edukacyjnych to mi sie ostatnio jakas wersja testowa (podobno
    pelna, 60-dniowa) programu SKP rzucila - chyba w publikacji gazety prawnej
    "PITY 2008". Nie wiem jednak co to za program - czy dobry czy kicha.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-02-17 10:52:04
    Od: "fi_ona" <f...@g...pl>

    Użytkownik "SDD"

    > W celach edukacyjnych to mi sie ostatnio jakas wersja testowa (podobno
    > pelna, 60-dniowa) programu SKP rzucila - chyba w publikacji gazety prawnej
    > "PITY 2008". Nie wiem jednak co to za program - czy dobry czy kicha.

    Ale SKP to tez chyba tylko KPiR lub ryczałt.
    Opis ze strony: "Jest odpowiedni zarówno dla tych firm, które dotyczy
    Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów jak i dla tych, które obejmuje
    Ryczałt Ewidencjonowany".
    Nic nie ma o Pełnej Ksiegowosci. Zainstaluje i sprawdzę.

    Moze jakies inne propozycje programu do prowadzenia pełnej księgowości? :-)

    pozdr
    fi_ona

  • 6. Data: 2009-02-17 14:45:45
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

> [...]
    > Nie mam obowiązku prowadzenia pełnej księgowości, bardziej w celach
    > edukacyjnych - i szukam jakiegoś programu który by był czytelny i tani.

    vatowiec

  • 7. Data: 2009-02-18 13:17:20
    Od: "fi_ona" <f...@g...pl>

    Użytkownik "Kotlet mielony"

    > vatowiec

    Dzięki - zapoznaje się, a licencja super :-)

    --
    pozdr
    fi_ona