  • Data: 2002-08-15 22:38:26
    Temat: Re: komórka w firmie
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 15 Aug 2002, KaWu wrote:
    [...]
    >+ Właśnie nie jestem pewien czy można odliczać abonament? Bo np. jeżeli wezmę
    >+ sobie abonament za 100 zł i tam będzie 30 min gratis-to czy mogę odpisywać
    >+ vat z faktury (jeżeli np wydzwonię 20 min). Czy można dopiero odliczać vat
    >+ od rozmów które przekroczyły darmowe 30 min?

    Ależ owe rozmowy nie są darmowe - są zapłacone w abonamencie; to
    jaki zakres usług jest w abonamencie a jaki poza stanowi szczegół:
    jest ci potrzebny telefon do DG ? - to w KUP. Jest abonament potrzebny
    żeby korzystać z telefonu ? - to w KUP.
    IMO Piotr dobrze ujął :) że generujesz "dziwne problemy" :)
    Nic się nie martw, chyba każdemu się czasem zdarza... (a mi
    na pewno !)

    Pozdrowienia, Gotfryd