  • 11. Data: 2005-05-18 10:50:37
    Temat: Re: komputer - osoba fizyczna --> DG
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl>

    In article <d6dkup$3uu$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "Greg" <m...@o...pl> wrote:

    > wiadomości news:Pine.WNT.4.60.0505121752540.624@athlon...

    > A to nie jest problem sprzedającego?

    Też. Tyle że ja bym wolał, żeby w takim przypadku przyszli tylko do mnie.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 12. Data: 2005-05-18 18:35:13
    Od: "Greg" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <j...@w...kurier.szczecin.pl> napisał w
    wiadomości news:jareks-DA2938.12503718052005@gigaeth-gw.news.tp
    i.pl...

    > Też. Tyle że ja bym wolał, żeby w takim przypadku przyszli tylko do mnie.

    Można jaśniej?

  • 13. Data: 2005-05-19 09:13:50
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl>

    In article <d6g25s$dv3$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "Greg" <m...@o...pl> wrote:

    > Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <j...@w...kurier.szczecin.pl> napisał w
    > wiadomości news:jareks-DA2938.12503718052005@gigaeth-gw.news.tp
    i.pl...

    > Można jaśniej?

    Odpowiadacie solidarnie. A wolałbym, bo nie ma ryzyka, że gość się
    wypnie i oznajmi, że nic mi nie sprzedawał.