  • 1. Data: 2005-05-09 10:59:45
    Temat: temat goracy, ale ja juz sie pogubilem
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    witam
    chce kupic samochod na firme, ma to byc Nissan Patrol (masywna
    terenowka, np. taka: http://opw.pl/patrol.jpg) z 1 rzedem siedzen i
    zakryta paka. Samochod jest przywieziony z Holandii, kupiony od osoby
    fizycznej (tam).

    Pytania:
    1) czy musze zaplacic vat w sakrbowce od tego zakupu?
    2) czy taki pojazd spelnia kryteria pelnego odliczenia vat (paliwo, czesci)?
    3) jakie dodatkowe czynnosci trzeba podjac, aby korzystac z pelnego
    odliczenia vat?
    3) co sie zmieni po 1.06.2005? dla tego samochodu?

    prosze o pomoc, bo nie ukrywam, ze zaczynam coraz mniej rozumiec...

    --
    Pozdro
    MarcinJM