  • 1. Data: 2006-12-04 15:57:28
    Temat: koniec samozatrudniania.. czy to juz pewne?
    Od: "rafal" <b...@e...pl>

    Od 1 stycznia 2007r. zmienia się definicja działalności gospodarczej w
    ustawie o podatku dochodowym od osób fizycznych.
    http://www.samozatrudnienie.pit.pl/pages/i/2585.php

    czy te zmiany są juz pewne na 100%?

  • 2. Data: 2006-12-04 16:23:06
    Temat: Re: koniec samozatrudniania.. czy to juz pewne?
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 04-12-2006 o 16:57:28 rafal <b...@e...pl> napisał(a):

    > Od 1 stycznia 2007r. zmienia si? definicja dzia?alno?ci gospodarczej w
    > ustawie o podatku dochodowym od osób fizycznych.
    > http://www.samozatrudnienie.pit.pl/pages/i/2585.php
    >
    > czy te zmiany s? juz pewne na 100%?

    leszek juz podpisal

  • 3. Data: 2006-12-04 18:47:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@e...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Od 1 stycznia 2007r. zmienia się definicja działalności gospodarczej w
    > ustawie o podatku dochodowym od osób fizycznych.
    > http://www.samozatrudnienie.pit.pl/pages/i/2585.php
    >
    > czy te zmiany są juz pewne na 100%?

    czy dobrze rozumiem? Jezeli prowadze DG, firme transportowa i w ramach
    inwestycji musze np. kupic samochód (to nie zleceniodawca zapewnia mi auto
    - zreszta zleceniodawców jest dwóch lub wiecej w zaleznosci od okresu), to
    nie spełniam jednego z trzech warunkó i moge spac spokojnie?

    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 4. Data: 2006-12-04 19:06:29
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 04-12-2006 o 19:47:10 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    napisał(a):

> [...]
    > - zreszta zleceniodawców jest dwóch lub wiecej w zaleznosci od okresu),
    > nie spełniam jednego z trzech warunkó i moge spac spokojnie?

    No to nie spełniasz dwóch czy nawet trzech warunków.

  • 5. Data: 2006-12-04 19:19:35
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    rafal napisał(a):
    > Od 1 stycznia 2007r. zmienia się definicja działalności gospodarczej w
    > ustawie o podatku dochodowym od osób fizycznych.
    > http://www.samozatrudnienie.pit.pl/pages/i/2585.php
    >
    > czy te zmiany są juz pewne na 100%?

    kompletny bubel prawny.
    Dlaczego?
    Trzeci warunek. Wystarczy, ze z bylym pracodawca podpisze sie umowe o
    swiadczenie uslug i w umowie bedzie zawarta klauzula "w przypadku
    nieterminowego/nierzetelnego, etc. xxxxxxxxx kare umowna w wysokosci
    xxxx" i juz wykonujący te czynności ponosi ryzyko gospodarcze związane z
    prowadzoną działalnością.

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 6. Data: 2006-12-05 02:32:18
    Od: "qwe rty" <p...@g...pl>

    rafal <b...@e...pl> napisał(a):

    > Od 1 stycznia 2007r. zmienia się definicja działalności gospodarczej w
    > ustawie o podatku dochodowym od osób fizycznych.
    > http://www.samozatrudnienie.pit.pl/pages/i/2585.php
    >
    > czy te zmiany są juz pewne na 100%?

    Pewne, ale spoko.. wchodzi dyrektywa uslugowa UE :) Zalozysz firme na Cyprze i
    bedziesz pracowac tutaj z ta roznica, ze tam jest 10% dochodowki i zusu nie ma
    takiego jak tu :-) Beda pewnie posrednicy pomagajacy zakladac tam firmy.
    Mozesz tez w niemczech zalozyc firme bo przynajmnij tam dostaniesz emeryture :-)
    W Niemczech sa podatki 25, 35 i 45% ale za to progi o wiele wyzsze i kwota
    wolna cos okolo 5 tys euro.

    Jeszcze chwila i zwiejemy wszyscy :-)

  • 7. Data: 2006-12-09 18:42:32
    Od: "Sławomir Bednarek" <b...@p...e-wro.pl>

    Użytkownik "qwe rty" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > emeryture :-)
    > W Niemczech sa podatki 25, 35 i 45% ale za to progi o wiele wyzsze i kwota

    A czy ta dyrektywa bedzie nadrzedna w stosunku do koniecznosci opodatkowanie
    (22 % VAT) importu uslug ?