  • Data: 2005-02-10 17:38:05
    Temat: Re: konto emailowe spełniające wymogi ZUS
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ojojojojoj... w outlooku powiadasz? No to już wiem ktoś ty zacz.

    No nie wiem o co chodzi.

    > A w styczniu tego roku nie było mi potrzebne.
    > Cuda, panie, cuda niewidy. :-)
    No widzisz. Znaczy, że masz szczęście. Moi niektórzy klienci mają go mniej.
    Jeden z oddziałów zus nie nagrywa na dyskietkę, bo twierdzą, że nie muszą a
    obowiązkiem płatnika jest odebranie certyfikatu poprzez e-mail.
    Co prawda łatwo się to da załatwić z unizeto. Wysyłają certyfikaty bez
    porblemu na adres podany telefonicznie. I chwała im za to.

    --
    PawełJ