  • 1. Data: 2005-02-08 23:37:31
    Temat: konto emailowe spełniające wymogi ZUS
    Od: "Sebastian" <a...@o...pl>

    wiem, że od podmiotów zatrudniających kilka osób ZUS wymaga do rozliczeń
    konta emailowego, które spełnia jakieś tam ich wymogi (IMHO jeszcze jeden
    sposób na wyłudzenie pieniędzy od podatnika) i że podobno żadne bezpłatne
    konta nie spełniają tego wymogu.

    Czy znacie jakieś serwery, gdzie NAJTANIEJ można założyć takie konto?

    pozdr
    Sebastian

  • 2. Data: 2005-02-09 00:00:56
    Temat: Re: konto emailowe spełniające wymogi ZUS
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Sebastian" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > konta nie spełniają tego wymogu.
    >
    > Czy znacie jakieś serwery, gdzie NAJTANIEJ można założyć takie konto?

    Nic mi o tym nie wiadomo. ZUS w ogole nie moze zadac abys mial jakiekolwiek
    konto e-mail. To znaczy zadac mu nikt nie zabroni, no ale... To chyba albo
    jakies nieporozumienie, albo zdecydowanie nie jestem na biezaco (co nie jest
    wykluczone). A co, ktos wymyslil taka forme marketoidowego belkotu: "konto
    e-mail spelniajace wymogi ZUS" ? Heh, niezle.

    Do przesylania droga elektroniczna dokumentow, jakies osobne konto e-mail w
    zasadzie nie jest potrzebne

    marekz

  • 3. Data: 2005-02-09 00:04:03
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

> [...]
    >
    > Czy znacie jakieś serwery, gdzie NAJTANIEJ można założyć takie konto?

    Nic mi o tym nie wiadomo. ZUS w ogole nie moze zadac abys mial jakiekolwiek
    konto e-mail. To znaczy zadac mu nikt nie zabroni, podobnie jak na przyklad
    zadac, abys co czwarty dzien na kolacje zjadal trzy plasterki sera
    tylzyckiego (o ile on wystepuje w plasterkach, choc to akurat dla zusu moglo
    by nie miec wiekszego znaczenia :), no ale co z tego wynika, to wiadomo...

  • 4. Data: 2005-02-09 00:25:48
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    MarekZ wrote:

> [...]
    > biezaco (co nie jest wykluczone). A co, ktos wymyslil taka forme
    > marketoidowego belkotu: "konto e-mail spelniajace wymogi ZUS" ? Heh,

    AFAIK ZUS zada konta nie dolaczajace reklam, czy cos :) Tekst "konto
    spelniajace wymogi ZUS" widzialem dosc czesto :)

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 5. Data: 2005-02-09 00:35:05
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    MarekZ wrote:
> [...]
    > niezle.
    >
    > Do przesylania droga elektroniczna dokumentow, jakies osobne konto

    Dawna sprawa.
    ZUSowi chodziło o to, żeby do wysyłanych listów nie były doczepiane
    reklamy bo on sobie z nimi nie radził.
    Zwykle darmowe konta mają to do siebie, że do wysyłanych listów coś
    doczepiają na końcu. I to właśnie miał ZUS na myśli mówiąc, że darmowe
    konta nie spełniają wymogów ZUS.

    Trzeba znaleźć sobie takie konto, które reklam nie doczepia, czy
    darmowe, czy nie, nie ma już najmniejszego znaczenia.

    A tak naprawdę z technicznego punktu widzenia , to trzeba sobie znależć
    serwer SMTP, który takich reklam nie doczepia, a najlepiej postawić
    własny i problem z głowy.

  • 6. Data: 2005-02-09 00:45:46
    Od: a...@o...pl

    > Trzeba znaleźć sobie takie konto, które reklam nie doczepia, czy
    > darmowe, czy nie, nie ma już najmniejszego znaczenia.

    a kto zna takie serwery, które nie doczepiają reklam i kosztują niedrogo?

    Sebastian

  • 7. Data: 2005-02-09 08:11:24
    Od: panTarhei <w...@l...com>

    Dnia Tue, 08 Feb 2005 18:35:05 -0600, witek napisał(a):

> [...]
    >
    > A tak naprawdę z technicznego punktu widzenia , to trzeba sobie znależć
    > serwer SMTP, który takich reklam nie doczepia, a najlepiej postawić

    Najtaniej to chyba na O2, bo... za darmo :)

  • 8. Data: 2005-02-09 08:12:51
    Od: Black Peter <b...@w...pf.pl>

    www.pf.pl darmowe i nie doczepia reklam :)

    --
    _ ) _ \
    _ \ __/ *Black Peter*

  • 9. Data: 2005-02-09 08:14:49
    Od: "M." <m...@q...com.nospam>

    a...@o...pl napisał(a):

    > a kto zna takie serwery, które nie doczepiają reklam i kosztują niedrogo?
    >
    > Sebastian

    z tańszych to alte.pl

    Pozdrawiam M.

  • 10. Data: 2005-02-09 10:46:52
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Dnia 05-02-09 01:45, Użytkownik a...@o...pl napisał :
    > a kto zna takie serwery, które nie doczepiają reklam i kosztują niedrogo?

    jeżeli dobre to home.pl (50+VAT rocznie)

    andy_nek