    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: konto emailowe spełniające wymogi ZUS
    Date: Tue, 08 Feb 2005 18:35:05 -0600

    MarekZ wrote:
    > Użytkownik "Sebastian" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nic mi o tym nie wiadomo. ZUS w ogole nie moze zadac abys mial
    > jakiekolwiek konto e-mail. To znaczy zadac mu nikt nie zabroni, podobnie
    > jak na przyklad zadac, abys co czwarty dzien na kolacje zjadal trzy
    > plasterki sera tylzyckiego (o ile on wystepuje w plasterkach, choc to
    > akurat dla zusu moglo by nie miec wiekszego znaczenia :), no ale co z
    > tego wynika, to wiadomo...
    >
    > To chyba albo jakies nieporozumienie, albo zdecydowanie nie jestem na
    > biezaco (co nie jest wykluczone). A co, ktos wymyslil taka forme
> [...]

    Dawna sprawa.
    ZUSowi chodziło o to, żeby do wysyłanych listów nie były doczepiane
    reklamy bo on sobie z nimi nie radził.
    Zwykle darmowe konta mają to do siebie, że do wysyłanych listów coś
    doczepiają na końcu. I to właśnie miał ZUS na myśli mówiąc, że darmowe
    konta nie spełniają wymogów ZUS.

    Trzeba znaleźć sobie takie konto, które reklam nie doczepia, czy
    darmowe, czy nie, nie ma już najmniejszego znaczenia.

    A tak naprawdę z technicznego punktu widzenia , to trzeba sobie znależć
    serwer SMTP, który takich reklam nie doczepia, a najlepiej postawić
    własny i problem z głowy.