  • 1. Data: 2003-06-02 11:23:14
    Temat: konto mBiznes w mBanku i US
    Od: "NN" <m...@w...pl>

    czy do ksiegowania odsetek z mbanku wystarczą wydruki ze str www?
    co grozi na nie ksiegowanie odsetek z konta?

  • 2. Data: 2003-06-02 21:44:00
    Temat: Re: konto mBiznes w mBanku i US
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "NN" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czy do ksiegowania odsetek z mbanku wystarczą wydruki ze str www?
    > co grozi na nie ksiegowanie odsetek z konta?
    Zapewne kara nie pamietam ile dniówek zgodnie z ordynacją ale jakiś mandat
    zapewne i to oczywiście zależy od kwot jakich nie wiszesz .Co do wydruku z
    stron www ostatnio ktoś podawał jakieś uzasadnie o prawidłowoci
    potwierdzenia odsetek od rachunku bankowego ale nie pamiętam czy to był
    wydruk z www.
    Może spróbuj poszukac dalej a może ktos ma lepsza pamięć ode mnie .
    Pozdrawiam Wiola