    Date: Sat, 19 Jun 2010 01:01:11 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: konto w banku- DG
    <4c040c10$0$19168$65785112@news.neostrada.pl> <hu1asl$7o7$1@news.onet.pl>
    <4c0496a5$0$17089$65785112@news.neostrada.pl> <hu2c9c$48s$1@news.onet.pl>
    <4...@x...googlegroups.com>
    <hvdjna$voe$2@srv.cyf-kr.edu.pl> <hvdm9i$cbb$1@news.onet.pl>
    <k...@c...fuw.edu.pl> <hvdpdi$llp$1@news.onet.pl>
    <k...@c...fuw.edu.pl> <hvfd32$ef7$1@news.onet.pl>
    <k...@c...fuw.edu.pl>
    <4c1b5e7a$0$2595$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1006182123340.2956@quad>

    (18.06.2010 21:28), Gotfryd Smolik news wrote:
> [...]
    [...]
    > Za to *możliwość* załatwienia czegoś w kontakcie bezpośrednim
    > raczej jest zaletą.

    Problem w tym że często to jest jedyna możliwość :)

    > Tak, nie ma nic za darmo, nie zaprzeczam.

    > Jaaaaaasna.
    > Pamiętamy.
    > Koncept z obowiązkiem wysłania oryginału wpisu do EDG, tak dla
    > przykładu. To potrafił wymyśleć tylko bardzo wysoko ceniony
    > specjalista od księgologii stosowanej (i równie daleko oderwany
    > od życia, jakim jest "mała DG", certyfikaty na zarządzanie
    > księgowością banku niewątpliwie miał).

    No ale jakoś to się dotarło i działa :). Fakt że co jakiś czas coś
    dziwnego wymyślą,

    > To tak sobie przy okazji ponarzekałem ;)

    > Nikt nie pisał o *obowiązkowym* korzystaniu z marmurka.

    No ale niektóre (wszystkie?) banki marmurkowe do dzisiaj nie opracowały
    procedur zupełnie zdalnego dostępu do konta.

    Np. w Millenium zapomniałem hasła - zonk, muszę jechać do oddziału bo
    inaczej się po prostu nie da.

    Nie twierdzę że marmur jest bezużyteczny, nie twierdzę że mB jest
    superhiper - z najwyższej półki. Ale dla kogoś kto tak jak ja - lubi w
    dzień z tego dnia korzystać, zaś wieczorem/w nocy załatwia uciążliwości
    papierkowe (+ rano na pocztę) - możliwość załatwienia wszystkiego
    korespondencyjnie jest plusem.

    p. m.