    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Sat, 19 Jun 2010 11:38:46 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: konto w banku- DG
    <4c040c10$0$19168$65785112@news.neostrada.pl> <hu1asl$7o7$1@news.onet.pl>
    <4c0496a5$0$17089$65785112@news.neostrada.pl> <hu2c9c$48s$1@news.onet.pl>
    <4...@x...googlegroups.com>
    <hvdjna$voe$2@srv.cyf-kr.edu.pl> <hvdm9i$cbb$1@news.onet.pl>
    <k...@c...fuw.edu.pl> <hvdpdi$llp$1@news.onet.pl>
    <k...@c...fuw.edu.pl> <hvfd32$ef7$1@news.onet.pl>
    <k...@c...fuw.edu.pl>
    <4c1b5e7a$0$2595$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1006182123340.2956@quad>
    <4c1bfaa5$0$17085$65785112@news.neostrada.pl>

    On Sat, 19 Jun 2010, mvoicem wrote:

    > Problem w tym że często to jest jedyna możliwość :)

    Podawałem konkretny przykład - Inteligo, i z tego co pamiętam
    z okresu zakładania konta, istniała pełna swoboda wyboru, papierki
    można było załatwić zarówno w oddziale PKO jak i czysto korespondencyjnie.

    Nie, NIE odnosiłem się do przypadków kiedy banki wprowadzają
    własne, powiedzmy: "niewygodne" ograniczenia.
    Protestowałem przeciwko tezie jakoby *możliwość* korzystania
    z oddziału miała być wadą samą w sobie - a najwyraźniej nie
    tylko Ty kojarzysz "możliwość" z "przymusem", proszę o uważniejsze
    stosowanie słownika ;)

    > No ale jakoś to się dotarło i działa :)

    Nie zaprzeczam :)
    (i konto tam mam)

    > No ale niektóre (wszystkie?) banki marmurkowe do dzisiaj nie opracowały
    > procedur zupełnie zdalnego dostępu do konta.

    Nie odnosiłem się do "banków marmurkowych" w Twoim rozumieniu,
    odnosiłem się do banku z dostępem elektronicznym w którym jest
    *możliwy* dostęp 'en-face' :)
    I to jest zaleta, nie wada (może i kosztuje, ale jak klienci
    korzystają niewiele, to i kosztuje niewiele).

    > Np. w Millenium zapomniałem hasła - zonk, muszę jechać do oddziału bo
    > inaczej się po prostu nie da.

    Widać to nie jest bank z dostępem elektronicznym :|
    Zmień bank ;)

    > Nie twierdzę że marmur jest bezużyteczny, nie twierdzę że mB jest
    > superhiper - z najwyższej półki. Ale dla kogoś kto tak jak ja - lubi w
    > dzień z tego dnia korzystać, zaś wieczorem/w nocy załatwia uciążliwości
    > papierkowe (+ rano na pocztę) - możliwość załatwienia wszystkiego
    > korespondencyjnie jest plusem.

    Ano jest.
    To teraz poproszę o wskazanie wad takiego rozwiązania jak w Inteligo
    - że w razie czego *można* (i *tylko* można!) załatwić niektóre
    rzeczy niekorespondencyjnie, zanosząc papierek do oddziału PKO.

    pzdr, Gotfryd