  • 1. Data: 2002-05-25 21:05:27
    Temat: kontrola transferow dewizowych za granice
    Od: "Bolek LTC" <b...@g...com>

    Jak to jest ta kontrolo przelewow zagranicznych?
    Moge wyslac kase z Anglii z mojego konta na konto - powiedzmy rodzicow i
    jaka bylaby roznica gdybym je wyslal na swoje?

    Czy jak przesylam pomiedzy dwoma moimi rachunkami nie ma kontroli?

    pzdr
    Bolek

  • 2. Data: 2002-05-25 21:13:37
    Temat: Re: kontrola transferow dewizowych za granice
    Od: p...@p...onet.pl (Piotr J. Ochwal)

    Bolek LTC wrote:
    > Jak to jest ta kontrolo przelewow zagranicznych?

    jeśli przesyłasz pieniądze za granicę możesz zostać poproszony o
    udostępnienie dodatkowych dokumentów (np. zamówienie, faktura,
    udzielenie innych informacji o przelewie). Jeśli przelewasz na swoje
    konto nikt nie powinien się raczej doczepić.
    --
    pjo

  • 3. Data: 2002-05-26 08:08:15
    Od: "Pawel F. Rozenek" <s...@m...ariadna.pl>

    > jeśli przesyłasz pieniądze za granicę możesz zostać poproszony o
    > udostępnienie dodatkowych dokumentów (np. zamówienie, faktura,
    > udzielenie innych informacji o przelewie).

    A co to kogo obchodzi, co ja robie ze swoja kasa?? To nie mozna sobie robic
    przelewow ot tak sobie zagranice? A co z zakupami przez internet?

  • 4. Data: 2002-05-26 11:53:41
    Od: p...@p...onet.pl (Piotr J. Ochwal)

    Pawel F. Rozenek wrote:
    > A co to kogo obchodzi, co ja robie ze swoja kasa?? To nie mozna
    > sobie robic przelewow ot tak sobie zagranice? A co z zakupami
    > przez internet?

    a Prawo Dewizowe czytał?
    --
    pjo