  • Data: 2008-08-26 08:20:18
    Temat: Re: kontrola uks
    Od: Adam Kłobukowski <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz pisze:
    > W ogóle ciekawi mnie jak wyglądają kontrole w jednoosobowych firmach,
    > typu "układanie glazury", przychodzi inspektor do mieszkania i sadowi
    > się na fotelu, czy też w takich przypadkach kontrola polega bardziej na
    > przyniesieniu dokumentów do US?

    Jeżeli dana firma udostępni miejsce (pomieszczenie, stół, krzesła)
    gdzie można dokonywać czynności kontrolnych (przeglądać spokojnie
    dokumenty itp.) to kontrola wykonywana jest na miejscu. Jeżeli nie, to
    kontrolerzy zabierają dokumenty do urzędu i tam się nimi zajmują.

    Przy czym UKS kontroluje tylko lata zamknięte, więc brak tych dokumentów
    nie powinien wpłynąć na możliwości firmy do kontynuowania działalności.

    Adam Kłobukowski