  • 11. Data: 2004-05-07 12:29:51
    Temat: Re: kontrola z US
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "TOM" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c7ft4h$1q0$1@korweta.task.gda.pl...
    > I nie tylko, chce żebym przedstawił wyniki moich opracowań, które zamówili
    > moi klienci, i całą masę takich rzeczy, a że nie ufam tym ludziom, to nie

    Ależ możesz jej przedstawić!
    Powiesz tylko, że płaci $1mld, bo z tego żyjesz
    Technologia produkcji twoich usług jest twoją tajemnicą "tajne specjalnego
    znaczenia" i wynocha:-(

  • 12. Data: 2004-05-07 20:48:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 6 May 2004, test wrote:
    [...]
    >+ wyjaśnić po co mi krzesło i komputer

    Siąść i płakać ?
    "Po to samo co Pani szefowi/szefowej" :]....

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 13. Data: 2004-05-08 14:14:34
    Od: "TOM" <t...@w...pl>

    > Siąść i płakać ?
    > "Po to samo co Pani szefowi/szefowej" :]....

    Tak mogłoby się wydawać a jednak to pytanie to nie żart, to
    rzeczywistość....
    ponad to musze wyjaśnić po co mi komputer, oprogramowanie do tegoż komputera
    i setkę równie debilnych rzeczy, a to wszystko za nasze podatki :-)))

  • 14. Data: 2004-05-08 16:42:13
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Sat, 8 May 2004 16:14:34 +0200, na pl.soc.prawo.podatki, TOM napisał(a):

> [...]
    > i setkę równie debilnych rzeczy, a to wszystko za nasze podatki :-)))

    A co sie stanie jak nie wyjasisz ?
    Pani moze napisac w protokole ze zakupy/amortyzacja tych przedmiotow,
    utrzymania strony nie stanowi KUP. Ale daje 99% gwarancji, ze tego *nie*
    *napisze* - za bardzo by sie wyglupila. Poza tym taki protokol bardzo latwo
    bedzie obalic.
    Mnie to wyglada na bardzo prymitywna probe zastraszenia kontrolowanego ( a
    moze chodzi o cos wiecej ;))).
    Na twoim miejscu olalbym ja.

    --
    Mieczysław