  • 1. Data: 2004-05-06 11:02:52
    Temat: kontrola z US
    Od: "test" <c...@c...com.pl>

    Witam
    czy ktoś może wie jak bronić się przed wrednym i głupim urzędnikiem podczas
    kontroli skarbowej??
    Trafiła mi się jakaś beznadziejna baba, która bez ustanie zarzuca mnie
    stosem papierów z żądaniem uzupełnienia dowodów.
    Mam np. udowodnić związek przyczynowo skutkowy pomiędzy posiadaniem adresu
    internetowego a sprzedażą firmy...
    i to jeszcze nie koniec,
    mam też żądanie dotyczące ujawnienia danych personalnych osób ankietowanych
    :-) - prowadzę badania rynku,
    wyjaśnić po co mi krzesło i komputer oraz przekazać raporty z badań, które
    kupili moi klienci, łącznie 10 stron tekstu z podobnymi bzdurami,
    może więc jest jakaś szansa, żeby bronić się przed taką głupotą???
    pozdrawiam
    Tom

  • 2. Data: 2004-05-06 12:02:17
    Temat: Re: kontrola z US
    Od: "lvik" <l...@o...pl>

    Użytkownik "test" <c...@c...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kupili moi klienci, łącznie 10 stron tekstu z podobnymi bzdurami,
    > może więc jest jakaś szansa, żeby bronić się przed taką głupotą???

    Ja bym jej napisał że w dobie globalizacji posiadanie przez firmę adresu
    internetowego ma sie jak posiadenie przez nią telefonu, komputer ci służy do
    odbierania poczty elektronicznej a krzesło do komputera musi mieć pod
    łokietniki tak jest w przepisach BHP, a co do ujawniania danych osobowych to
    niemasz takiego obowiązku chybą, że ci przedstawi decyzję sądowo o ich
    ujawnieniu

  • 3. Data: 2004-05-06 13:23:38
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "test" <c...@c...com.pl> napisał w wiadomości
    > czy ktoś może wie jak bronić się przed wrednym i głupim urzędnikiem
    podczas
    > kontroli skarbowej??

    Uśmiechnij się do niej. Przyznaj , że ma rację i ciężką pracę. Daj jej kawę,
    koniak, kopertę....
    Ona zarabia na chleb utrudnianiem nam życia. Albo nałoży na nas kary i
    dostanie wypłatę, albo wyleci z roboty na zbity pysk.
    Jak ją wywalą , przyjmą inną zołzę:-)

    Alternatywnie, możesz "kopać się z klaczą":-))

  • 4. Data: 2004-05-06 13:35:39
    Od: "Strebor" <strebor@poczta.[bez tego]onet.pl>

> [...]
    > kupili moi klienci, łącznie 10 stron tekstu z podobnymi bzdurami,
    > może więc jest jakaś szansa, żeby bronić się przed taką głupotą???

    Co do adresu internetowego to tak jak napisał kolega wcześniej (a może
    którys z klientów potwierdzi że znalazł twoja ofertę w internecie), krzesło
    i komp - przecież musisz na czymś opracowywać wspomniane raporty z badań,
    dane osób najlepiej sam zaglądnij do ustawy o ochronie danych osobowych bo
    nie wiem które urzędy i wjakich sytuacjach mogą rządać udostępnienia takich
    danych.
    I najważniejsze jesli nie udostepnisz to uwalisz klientów, bo tego typu
    usługi są od dawna pod lupą US gdyż sa najczestrzą formą kupowania kosztów,
    widocznie któryś z klientów nie mógł sie wykazać kopią takiego raportu i
    przy okazji wpali do ciebie. Jeśli nie okażesz takich kopi raportów to może
    zostac potraktowane jako zawyżenie przychodu co też jest przestępstwem.

  • 5. Data: 2004-05-06 14:37:38
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "SP9LWH" <s...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    kawę,
    > koniak, kopertę....
    > Ona zarabia na chleb utrudnianiem nam życia. Albo nałoży na nas kary i

    Premie. Pracownicy US sa premiowani ze sciagnietych kar.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5

  • 6. Data: 2004-05-06 14:46:37
    Od: "TOM" <t...@w...pl>

    > Premie. Pracownicy US sa premiowani ze sciagnietych kar.

    a jak nie mają premii to je kradną :-)

  • 7. Data: 2004-05-06 16:07:41
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "TOM" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > a jak nie mają premii to je kradną :-)

    To nie są złodzieje, ani skorumpowane osoby.
    Oni ciężką i wytężoną pracą umysłu, w pocie czoła, dochodzą do dodatków do
    pensji.
    Podatnicy to doceniają i z uznaniem patrzą na ten trud, choć niektórzy im
    zazdroszczą:
    np.: http://www.pb.pl/content.aspx?sid=wiadomosci&id=2926
    97
    " Najwyższa Izba Kontroli negatywnie oceniła pozyskiwanie środków
    specjalnych przez urzędy skarbowe. Środki te były wykorzystywane m.in. na
    premie dla pracowników.... Minister finansów w odpowiedzi przesłanej NIK
    oświadczył, że nie zgadza się z zarzutami kontrolerów "

  • 8. Data: 2004-05-07 11:27:20
    Od: czeslaw <n...@d...slp.pl>

    Dnia 2004-05-06 15:35, Użytkownik Strebor napisał:
    > Użytkownik "test" <c...@c...com.pl> napisał w wiadomości

    Nagialbym, ze niekoniecznie sprzedaza. Wystarczy - dzialalnoscia. Np
    obowiazek wysylania ZUS internetem. Nawet linie dzierzawiona daloby sie
    pod to podciagnac jakby sie czlowiek postaral.
    ---

  • 9. Data: 2004-05-07 11:36:48
    Od: "Domino" <n...@s...pl>

    > Nagialbym, ze niekoniecznie sprzedaza. Wystarczy - dzialalnoscia. Np
    > obowiazek wysylania ZUS internetem. Nawet linie dzierzawiona daloby sie
    > pod to podciagnac jakby sie czlowiek postaral.

    inspektor najwyrazniej chciala wydebic pelne dane pozyskane przez ciebie za
    pomoca ankiety na WWW, tylko w jakim celu? ktos jej za to zaplacil?

  • 10. Data: 2004-05-07 11:47:34
    Od: "TOM" <t...@w...pl>

    > inspektor najwyrazniej chciala wydebic pelne dane pozyskane przez ciebie
    za
    > pomoca ankiety na WWW, tylko w jakim celu? ktos jej za to zaplacil?

    I nie tylko, chce żebym przedstawił wyniki moich opracowań, które zamówili
    moi klienci, i całą masę takich rzeczy, a że nie ufam tym ludziom, to nie
    specjalnie chce im to pokazywać, więc stąd moje zasadnicze pytanie, czy
    można odwołać się od takich żądań?????