  • 1. Data: 2004-05-06 10:34:05
    Temat: Czy jest juz rozporzadzenie MF do ustawy o VAT?
    Od: "Piwek" <p...@g...pl>

    Wiem, ze juz bylo omawiane na grupie ale moze w miedzyczasie cos wyszlo?
    Niestety nic nie slyszalem, czyzbym przeoczyl?

    A jesli nie ma rozporzadzenia to czy nie jest tak, ze poprzednie jest wazne?

  • 2. Data: 2004-05-06 19:17:02
    Temat: Re: Czy jest juz rozporzadzenie MF do ustawy o VAT?
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "Piwek" <p...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > Niestety nic nie slyszalem, czyzbym przeoczyl?
    >
    > A jesli nie ma rozporzadzenia to czy nie jest tak, ze poprzednie jest

    ale z Ciebie gapa...
    Rozporządzenia nowe są (są na stronach min fin www.mf.gov.pl i tam szukać w
    systemie podatkowym, wczoraj Gazeta Prawna wydała papierowe rozporządzenia).
    Dużo było już postów w tej sprawie.
    Wg mnie stare rozporządzenia są nieważne.

    Magdi