    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kontrola z urzędu skarbowego
    Date: Tue, 26 Oct 2004 19:18:01 +0200

    Użytkownik Leszek napisał:
    > Witam - siedzę sobie w pracy w silnej psychozie. Czym wywołanej? Bynajmniej
    > nie tym, że nie płacę podatków, że nie wypłacam wypłat, albo nie udzielam
    > urlopów. Ani też (nie daj Boże), że nie mam klientów i obrotów. Te wszystkie
    > sprawy zasadnicze są OK.
    > Boję się natomiast tego, że jak przyjdzie do mnie Pani z Urzędu Skarbowego -
    > to nie będzie mi sie co do grosza zgadza stan kasy w kasie ze stanem
    > wskazywanym przez drukarkę fiskalną.
    > W głowie mi się w ogóle nie mieści, że musi się zgadzać - no bo firma moja,
> [...]

    Skąd Ci coś takiego przyszło do głowy? Kasa fiskalna nie służy do
    ewidencji środków pieniężnych tylko do ewidencji sprzedaży.
    Jeżeli jestes właścicielem firmy to możesz sobie bez pytania zabrać cały
    utarg do kieszeni i przepić. Urzędu nic to nie obchodzi. Obchodzić może
    co najwyżej pracowników i kontrahentów, jak przepijesz pieniądze na
    pensje i zaplate rachunków :-) ale nie wczesniej.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813