  • Data: 2004-10-27 13:43:22
    Temat: Re: kontrola z urzędu skarbowego
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej R." <a...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:clo2aq$c2n$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Andrzej Solich" <a...@n...pl> napisał w

    > Dla mnie "lepszy" oznacza kompetentny,
    > skuteczny, którego pracownicy perfekcyjnie znają prawo, któremu nikt nie
    > uchyla decyzji

    Dokladnie o tym mówie.
    Wlasciwie zarzadzany, majacy kompetentnego naczelnika (a raczej pania
    naczelnik).
    Naczelnik US ma bardzo szerokie prerogatywy. Od osobowosci naczelnika US
    zalezy bardzo wiele. Powiedzialbym - zbyt wiele.
    Co moze zly naczelnik pokazuje przypadek bylej naczelniczki US z Cieszyna
    pani Ewy K. (stowarzyszenie poszkodowanych, próby samobójcze podatników itp)

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.