  • Data: 2009-07-31 15:47:44
    Temat: Re: korekta VAT - ile czasu wstecz.
    Od: "tompac" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czyli lipa :(
    Z jednej strony US może mnie ścigac jeszcze za 2004 a ja jego nie.

    > To może 'tompac' się pokusi żeby jeszcze to do ETS zaskarżyć i odblokować
    > 2004 dla innych :) ?

    Tia o 1000zł będę sie z US boksował?
    Swoja droga gdy pytałem w styczniu w US jak mam to zrobic nikt nic nie
    wiedział, kazali mi czekać bo wytycznych nie ma, wytycznych brak do tej pory
    a jedyna metoda to korekty zeznań. Biorąc pod uwagę. że musze korygowac VAT
    i dochodowy to tak na prawde muszę wykonac na nowo całą ksiegowość z 5 lat -
    ilu sie pokusi?
    Ja mam o co, z 2004 to bylo ponad 6500zł (po korekcie dochodowego), teraz
    zostaje mi ponad 5500zł i 5-6 tygodni wklepywania danych do programu
    księgującego :(