  • Data: 2004-10-20 16:43:28
    Temat: Re: korekta VAT od maja :((
    Od: "plusz" <l...@p...niespamowanie.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Radoslaw P." <r...@a...net.pl> wrote in message
    news:ccpcn0trqd5qpvjua4gs7cvm3t7j310sr9@4ax.com...
    Wed, 20 Oct 2004 13:56:23 +0200, w <cl5k0d$heh$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "plusz"

    > Chłopie, ale bzdury wypisujesz :)))
    > Skoro brałeś od nich FVAT tzn. że prowadziłeś DG (jakąkolwiek), tak?
    > A skoro prowadzisz DG, to nie wystawią ci żadnych korekt, miałeś
    prawidłowo
    > naliczone 22% VAT i tak będziesz miał nadal naliczane.
    > I nie ma znaczenia jaką masz DG, czy robisz guziki, czy promy kosmiczne.

    jak tylko otrzymam kopię pisma z Aster to podeślę na grupę

    z tego co pamiętam (poprzednią kopię nieopatrznie zniszczyłem) otryzmali z
    US wyjaśnienie, że jeżeli osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą
    nie zajmuje się świadczeniem usług szerokopasmowego dostępu do Internetu to
    stawka VAT jest niższa.
    i stąd chcą oświadczenie, że takiej działalności nie prowadzę, po czym
    wystawią fakturę korygującą

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )