  • 1. Data: 2002-02-13 19:32:33
    Temat: korekta Vat za ostat. m-c, kiedy zlozyc?
    Od: "Luki105" <l...@t...pl>

    Musialem zlozyc Vat7 jestem 1-os DG ks. przy-roz. w terminie ale nie umiem
    wypelniac pol z cyframi wiec wypelnilem moje dane i poszlo. Kiedy musze
    dokonac korekty, czy jest jakas strona gdzie na przykladzie druku deklaracji
    uczy jak to wyliczac i gdzie wpisac?

    Za pomoc z gory dzieki?

    PS: Aby prowadzic rachunkowosc komus z odpowiedzialnoscia, trzeba skonczyc
    jakis kurs, jaki gdzie ile trawa i kosztuje?
    Chce sie tego nauczyc, bo sam potrzebuje i przy okazji dorobic.

  • 2. Data: 2002-02-13 19:57:22
    Temat: Re: korekta Vat za ostat. m-c, kiedy zlozyc?
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    "Luki105" <l...@t...pl> wrote in message
> [...]
    > wypelniac pol z cyframi wiec wypelnilem moje dane i poszlo. Kiedy musze
    > dokonac korekty, czy jest jakas strona gdzie na przykladzie druku

    korektę trzeba złożyć jak najszybciej, wydrukować poprawny formularz (lub
    wypełnić) i po prostu dopisać na pierwszej stronie hasło "korekta".
    Bo jak przyjdą na kontrolę, to huh...
    poza tym lepiej z tym uważać, bo można stracić prawo odliczenia VAT
    naliczonego.

    Magdip

  • 3. Data: 2002-02-13 23:09:26
    Od: "Kiciek" <m...@d...pl>

    Użytkownik "Luki105" <l...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakis kurs, jaki gdzie ile trawa i kosztuje?
    > Chce sie tego nauczyc, bo sam potrzebuje i przy okazji dorobic.

    1.Zdaje sie ze wysylajac pusta deklaracje VAT-7 naruszasz jakis paragraf
    ustawy ordynacja podatkowa - ten co mowi o rzetelnosci skladanych zeznan
    podatkowych nie pamietam ktory :-)

    2. Chodzi o uslugowe prowadzenie ksiag rachunkowych - trzeba miec zezwolenie
    z Ministerstwa Finansow. Od 1 stycznia 2002 trzeba zdawac egzamin w MF. Do
    31.12.2001 bylo wydawane jezeli mialo sie studia + 2 lata praktyki w
    zawodzie, albo bez studiow 5 lat praktyki