    From: Mieczyslaw <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: korekta zaznania
    Date: Tue, 23 Dec 2003 13:45:17 +0100
    Sender: m...@o...pl@81.210.63.241

    Tue, 23 Dec 2003 12:56:19 +0100, na pl.soc.prawo.podatki, wojtaszek
    napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Chcę skorygować roczne zeznanie za rok 1997, ale czy jeszcze mogę. Nie wiem

    Nie znam przepisu który regulowałby terminy składania korekty zeznań.
    (Jeżeli się mylę niech mnie ktoś poprawi !!! ).

    Inną sprawą jest celowość takowego. Rok 1997 przedawnia się z dniem 31
    grudnia bieżącego roku. Jeżeli czegoś nie dopłaciłeś to i tak już nic nie
    grozi.
    Jeżeli masz nadpłatę - to i tak nie zdążysz odzyskać kasy.

    Mieczysław