  • Data: 2005-07-15 06:16:32
    Temat: Re: koszt założenia DG w KPIR
    Od: "Wojtek Pawowski" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chodzi mi właśnie o odliczenie 100zł za wpis do ewidencji i 152 za rejestrację
    VAT. Na grupie jest wiele wątków na temat tego, że koszty założenia dg można
    odliczyć, jednak nie wiem w jaki sposób to wpisać w kpir. Przypomnę, że wpłat
    dokonałem w maju, a dg zacząłem prowadzić od czerwca.

    Pozdrawiam
    Wojtek