  • 1. Data: 2006-01-08 12:42:24
    Temat: koszty podróży zarządu sp. z o.o. nie będącego pracownikiem
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Zatrudniłem google .... ale bez rezultatu.

    Jest spółka z o.o. której zarząd nie jest zatrudniony w spółce ( o ile to
    miałoby jakieś znaczenie spółka jest z kapitałem zagranicznym i zarząd
    stanowią osoby nie będące obywatelami polskimi ).
    Wykonywanie niektórych czynności przez członków zarządu wymaga odbywania
    podróży.
    Czy zwrot kosztów podróży takich członków zarządu stanowi koszty uzyskania
    przychodów.
    W ustawie o PDoOP co prawda nie widnieje bezpośredni zakaz uznania takich
    wydatków za KUP ( art. 16 )ale byłbym wdzięczny za jakiekolwiek
    przemyślenia - bo sam jestem targany wątpliwościami czy na pewno takie
    wydatki można uznać za KUP.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 2. Data: 2006-01-09 06:57:50
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Użytkownik "Mieczysław" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wydatków za KUP ( art. 16 )ale byłbym wdzięczny za jakiekolwiek
    > przemyślenia - bo sam jestem targany wątpliwościami czy na pewno takie

    popatrz na pkt 38a

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-01-09 09:08:31
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Mon, 9 Jan 2006 07:57:50 +0100, my way napisał(a):

    > Użytkownik "Mieczysław" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > popatrz na pkt 38a

    Dzięki ... wszystko jasne.
    Patrzyłem na ten punkt ale nie dopatrzyłem stwierdzenia "organów
    stanowiących" ...

    Mieczysław
    ----
    Ogień, który Cię sparzy, to ten sam, przy którym się grzejesz.