eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkikoszty przed rozpoczęciem działalności, a przełom roku › Re: koszty przed rozpoczęciem działalności, a przełom roku
  • Data: 2009-01-02 15:05:33
    Temat: Re: koszty przed rozpoczęciem działalności, a przełom roku
    Od: Ryszard G <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Dla porządku podstawa prawna:
    > http://www.przepisy.gofin.pl/5,45,46916,1.html
    > +++
    > 2. Organ administracji publicznej nie może żšdać ani uzależnić swojej
    > decyzji w sprawie podjęcia, wykonywania lub zakończenia działalno?ci
    > gospodarczej przez zainteresowanš osobę od spełnienia przez niš
    > dodatkowych warunków, w szczególno?ci przedłożenia dokumentów
    > lub ujawnienia danych, nieprzewidzianych przepisami prawa.
    > ---
    >
    > I teraz prosimy poprzednika o "przepis prawa" :)

    2. Wpisowi do ewidencji podlegają przedsiębiorcy będący osobami
    fizycznymi. Zasady wpisu do rejestru przedsiębiorców określają odrębne
    przepisy.
    problem z tym że nieudało mi się znaleźć tych innych przepisów.

    O nipie
    przen. Dz.U.04.173.1808 art. 15
    USTAWA
    z dnia 13 października 1995 r.
    o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników
    (tekst jednolity)
    Postępowanie w sprawie nadania numeru identyfikacji podatkowej
    Art. 5. 1