  • Data: 2009-01-12 10:04:44
    Temat: Re: koszty wynajmu mieszkania
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Aktualnie jest "nie więcej niż 50% kosztów w ciągu roku w okresie
    > 5 lat od straty" czy jakoś tak (kiedyś było gorzej, bo tylko

    Kilka ostatnich lat nie miałem dochodu, a coś tam odliczałem, więc miałem
    niewielką stratę.
    W tym roku będę miał dochód, czyli pewnie będę mógł go pomniejszyć o tę
    stratę. Tylko jak to praktycznie zrobić?
    Załóżmy że miałem 3 lata z rzędu stratę po 1000 zł, w sumie 3000 zł. Teraz
    mogę odliczyć 1500 zł czy tylko 500 zł (połowa z tej najstarszej straty)?
    Czy mogę to zrobić w rozliczeniach miesięcznych/kwartalnych czy dopiero w
    rocznym?

    pozdrawiam
    Mariusz