  • Data: 2005-01-25 08:23:49
    Temat: Re: kpir- jak ewidencjonowac koszty bankowe??
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> szukaj wiadomości tego autora

    news:Pine.WNT.4.61.0501250056030.520@athlon...
    > On Mon, 24 Jan 2005, CzeslawEm. wrote:
    > [..poczta...]
    >
    > "dowód wpłaty".
    > Weźże to rozporządzenie i *sprawdź* że *jest* *osobna* regulacja
    > dla "dowodów opłat pocztowych i bankowych".
    > Wprost, *BEZ* DW !!
    > Ja opłaty "za polecone" przypinam do kartki "coby się nie rozeszły"
    > (bo małe są) ale do KPiR wpisuję numery *dowodów* a nie kartek do
    > których są przypięte :)

    To jak juz jestescie przy temacie dowodow i kosztow bankowych to sie
    dopytam. Drukuje sobie z internetowego banku
    nastepujace przelewy:
    (KUP) - skladka na FP, oplata za prowadzenie konta
    (PRZYDOCH) - nalicznie odsetek od konta firmowego

    Na owych wydrukach przybijam pieczatke i podpis, oraz nadaje im kolejny
    nr WEW 01/04, WEW 02/04 itd.
    DO KPiR wpisuje wlasnie te nr (WEW 01/04) - moge tak robic ?? Dodam ze
    kazdy z wydrukow ma wewnetrzny (bankowy) nr tranzakcji, moze ten mumenr
    powininem wpisywac do KPiR ?

    Co gdybym chcial zebrac oplaty bankowe z jednego miesiaca na jednym
    wydruku i wpisac do KPiR ? Czy moglbym nadac mu WEW ... i tak wpisac go
    do ksiazki ??

    Daniel