    From: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kpir - nazwanie pozycji
    Date: Fri, 9 Nov 2007 07:12:18 +0000 (UTC)

    Dnia Thu, 08 Nov 2007 17:35:59 +0100, Ania napisał(a):

    > sumujac faktury z kosztami poniesionymi na niego, do tej pory byl
    > odpisywany tylko vat a fakturki szly na kupke, zeby nie robic balaganu i
    > sie pozniej gesto nie tlumaczyc czy to bylo wykorzystane do tgo czy
    > innego... tak urzadzenie jest gotowe i wszystko jednym wpisem jest
    > zalatwione a nie 50 wpisami

    Przecież to jest nieprawidłowe. Jeśli ten prototyp nie jest twoim
    środkiem trwałym, to twoim kosztem jest zakup każdej z części a nie
    wytworzony prototyp. I do KPiR należy wpisywać te zakupy. Co najwyżej
    można gdzieś z tyłu faktury opisać: "zużyte do wytworzenia xxx". Ciekawe
    co wpisujesz jako numer dokumentu w KPiR?