    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kratka w samochodzie
    Date: Fri, 22 Aug 2003 09:16:10 +0200

    On Fri, 22 Aug 2003, Ryszard G wrote:

    >+ Użytkownik "Marek" <e...@f...onet.pl> [...]
    >+ > pytanie było w innym kontekście, samochód zarejestrowany po raz pierwszy we
    >+ > wrześniu 1998 jako ciężarowy sprzedawany jest
    >+ > obecnie jako ciężarowy i nie ma kratki a podobno gliniarze [...]
    ************
    >+ zobacz
    [...]
    >+ http://www.vat.pl/pages/10010201.php

    Dla jasności: dobrze czytam:
    +++++
    1) nabyły - w okresie do dnia 1 stycznia 2001 r. - samochód
    osobowy, który został przerobiony na samochód ciężarowy,
    -----

    ...czyli *teraz* już go "jako ciężarowy" sprzedać nie można ?
    (bo tak mi się wydawało - ten kto go ma to go ma "z zaufania
    do państwa", ale jak sprzeda to to już będzie "zwykły osobowy"
    od którego odliczenie VAT nie przysługuje !).

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)