    From: "Magdip" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kredyt spółdzielni-odliczenie 2002
    Date: Thu, 31 Jan 2002 13:33:17 +0100

    ERY napisał(a) w wiadomości: ...

    >Ustawa przewidywała odliczanie tylko do 1999 roku i w związku z tym w roku
    >ubiegłym też już sobie nie odliczyłem.
    >Czyżbym o czymś nie wiedział i też się zagapił?
    >Można nadal te kredyty odliczać?
    >Gdzie w PIT-cie się to wpisuje?
    >
    >ERY

    można to nadal odliczać, tylko pod innym tytułem - trzeba poczytać
    objaśnienia do PIT-D (niestety teraz nie pamiętam jaki to był tytuł).
    Co do odliczenia za 2001 rzeczy z 2000 to IMHO nie jest to możliwe. Art 27 a
    ustawy o PDOF mówi, że podatek zmniejsza się [...] jeżeli W ROKU PODATKOWYM
    podatnik poniósł wydatki...
    Być może da się skorygować zeznanie ubiegłoroczne?

    Magdip