  • 1. Data: 2002-05-17 10:46:32
    Temat: krs, bilans sp. z o.o.
    Od: c...@a...com (Sławomir Białek)

    Witam,

    Pytałem kiedyś czy przy składaniu bilansu do KRSu trzeba zapłacić
    za ogłoszenie w MSiG (spółka zoo nie badająca i nie ogłaszająca bilansu,
    tylko złożenie sprawozdania do KRSu).
    W końcu wspólnie (na grupie) doszliśmy, że nie.

    No i przyszła odpowiedź:
    "... albowiem nie został należycie opłacony.
    Nie uiszczono bowiem opłaty 250 zł za ogłoszenie w MSiG
    (zgodnie z art.1 ust.3 pkt 1 ustawy z dnia 22.12.95 o Wydawaniu
    MSiG). Dlatego też na mocy art.19 ust.2 i 19.ust.3 Ustawy
    z dn. 20.08.97 o KRS zarządzono zwrot wniosku."

    :-) Macie jakieś nowe argumenty? :)
    A jesli zapłacić to w jakim trybie - wpłacając i składając wszystko od nowa?
    (a dokumenty odeślą? bo nie mamy więcej oryginałów, trzeba by dorobić).

    --c

  • 2. Data: 2002-05-17 13:47:07
    Temat: Re: krs, bilans sp. z o.o.
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik "Sławomir Białek" <c...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > tylko złożenie sprawozdania do KRSu).
    > W końcu wspólnie (na grupie) doszliśmy, że nie.

    Nie bylo glosow przeciwnych?

    Karol