  • Data: 2008-11-21 07:22:10
    Temat: Re: księgowanie vatowe znaczków pocztowych
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > Próbowałem Cię nakierować na wniosek, że w deklaracji jest *jasny*
    > zapis rubryki - że tylko to, co w efekcie "złozy się" na ST wpisuje
    > się odrębnie.

    Tak się zastanawiam czy podczas kontroli VAT będą "mocno bili" w
    przypadku niedopełnienia wymogu takiego rozdzielenia.

    Czyli stosowne kwoty były wpisywane w pola 46, 47, 49 zamiast w 44, 45, 48.

    Korygować? Czy zostawić w spokoju?

    A tak przy okazji pytanko.

    Ja oczywiście wiem, że to podatki i sensu dopatrywać się nie należy, ale
    czy ktokolwiek ma pomysł w jakim celu zostało wprowadzone takie
    rozgraniczenie?

    Piotrek