  • Data: 2008-02-28 09:10:13
    Temat: Re: księgowanie zakupów zagranicznych
    Od: cosmita <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No to jak jesteś Vatovcem to zupełnie nie rozumiem dlaczego nie
    > wpisujesz tego do ewidencji Vat. Ja codziennie wystawiam po parę
    > faktur wewnętrznych i ewidencjonuje nie tylko w KPiR ale i w
    > ewidencjach Vat żebym potem mógł poprawnie wypełnić Vat7

    ale jesli dobrze zrozumialem to pownienem normalnie wpisac ten koszt
    bez vatu do zakupow, nastepnie wstawic dwie faktury z VAT jedna zakupu
    usług z VAT - zakup towarow i uslug a druga sprzedaz i ewidencje VAT
    wybrac import usług, wtedy mam koszt a podatek VAT i tak sie zeruje -

    podsumowujac

    mam o ten import wiekszy przychod ale jest on wyrownywany kosztem 2
    faktury oraz koszt bez ewidencji vat ktorym jest kwota uslugi bez
    ewidencji vat

    pozostaje pytanie co, jesli tego nie robilem do tej pory ???? w koncu
    i tak VAT-u bym nie placil za to bo on sie zeruje... kwestia blednie
    wypelnionych deklaracji VAT-7??? i co jeszcze ... jak to odkrecic lub
    co radzicie w tej sprawie bo sie pogubilem

    pozdr.
    c.