  • 1. Data: 2005-03-02 20:19:17
    Temat: kuchenka el. wolnostojaca a ulga remontowa
    Od: Bartek <b...@p...wywal.to.fm>

    Czy w ramach ulgi rem.-mod. mogę odliczyć wolnostojšcš kuchenkę
    elektrycznš jako "trwale umiejscowione urzšdzenie dotyczšce instalacji
    elektrycznych"? Bo w sumie jest trwale umiejscowiona - nie mogę jej
    ruszyć bez elektryka, który musiałby jš wpierw odłšczyć od tego
    specjalnego gniazda do którego jest przypięta na stałe przewodem :)

    pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2005-03-03 06:39:02
    Temat: Re: kuchenka el. wolnostojaca a ulga remontowa
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Bartek" <b...@p...wywal.to.fm> napisał w wiadomości
    > Czy w ramach ulgi rem.-mod. mogę odliczyć wolnostojącą kuchenkę
    > elektryczną jako "trwale umiejscowione urządzenie dotyczące instalacji
    > elektrycznych"? Bo w sumie jest trwale umiejscowiona - nie mogę jej
    > ruszyć bez elektryka, który musiałby ją wpierw odłączyć od tego
    > specjalnego gniazda do którego jest przypięta na stałe przewodem :)

    Nie.

    Nie przekona to Pani z US, jak również wytłumaczenie, iż "mam także trwale
    umiejscowione urządzenie elektryczne zwane potocznie lampą sufitową....."
    ;-)

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński