  • 1. Data: 2005-03-02 19:01:22
    Temat: gwarancja w aptece??jak to jest
    Od: "kolin82" <k...@o...pl>

    Nie wiem czy zadaje pytanie na odpowiedniej grupie, ale moze ktos kto
    pracuje w aptece bedzie rad:)
    Moj tata kupil w aptece glukometr, ktory sie zepsul po 2 miesieach. Pani
    aptekarka powiedziala ze nie przyjnie reklamacji, a tata jak chce naprawic
    to serwis jest w Warszawie ( my mieszkamy we Wrocławiu), albo wyspac do
    producenta. Tata zrobil mala drake, po ktorej pani przyjela uszkodzony
    towar. Mija miesiac apteka nie oddaje urzadzenia. Wrecza tylko adres
    producenta i kaze tacie wystosowac im pisemko..... no i co mamy o tym
    myslec?
    Dzieki

  • 2. Data: 2005-03-02 20:05:45
    Temat: Re: gwarancja w aptece??jak to jest
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "kolin82" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Moj tata kupil w aptece glukometr, ktory sie zepsul po 2 miesieach. Pani
    > aptekarka powiedziala ze nie przyjnie reklamacji

    Bo?

> [...]
    > towar. Mija miesiac apteka nie oddaje urzadzenia. Wrecza tylko adres
    > producenta i kaze tacie wystosowac im pisemko..... no i co mamy o tym

    Że Was zlewa?
    Nieprawnie zresztą - rękojmia obowiązuje...

  • 3. Data: 2005-03-02 21:52:44
    Od: "gostek" <g...@w...pl>

    szukaj pomocy u miejskiego rzecznika konsumentow - jest w kazdym miescie
    przy urzedzie miasta

    przejrzyj tez strony federacji konsumentow (haslo w dowolnej wyszukiwarce
    stron)

    generalnie interesuje cie temat, ktory potocznie jest okreslany
    "odpowiedzialnoscia sprzedawcy" (dawna rekojmia, trwa 2 lata)