  • 1. Data: 2005-03-02 18:49:00
    Temat: zakladanie działalności gospodarczej
    Od: "Michal S." <s...@p...onet.pl>

    Czy obowiązują jakieś terminy zgłoszenia do US że rozpocząłem działalność.
    Ma wpis do ewidencji ale jeszcze nie mam konta bankowego bo się zastanawiam
    gdzie.
    jak długo mogę się namyslać.

    Michał Sz.

  • 2. Data: 2005-03-03 06:42:22
    Temat: Re: zakladanie działalności gospodarczej
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Michal S." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy obowiązują jakieś terminy zgłoszenia do US że rozpocząłem działalność.
    > Ma wpis do ewidencji ale jeszcze nie mam konta bankowego bo się
> [...]

    Sprawdz ostatnie posty - 18.02.2005 - "Rozpoczęcie działalności
    gospodarczej" by morghul.

    Pozdrawiam
    Łukasz Kaliński

    p.s. co do konta bankowego - na etapie rejestracji nie jest konieczne,
    czasem ewentualnie trzeba napisać oświadczenie iż: "nie posiadam...,
    dostarczę umowę w terminie...."