    From: mallu <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kurs faktury wewnetrznej
    Date: Thu, 18 Nov 2004 20:09:23 +0100

    kamilfrej napisał(a):
    > gdyby bło tak jak mi napisałaś to bym mógł robić niezłe przewałki:
    >
    > faktura powiedzmy z 10.10.2004 towar za 100 eur kurs 4,5 - podatek mnie
    > wychodzi 99 zł
    > korekta faktury (zwrot towaru) z 15.11.2004 - 100 eur kurs 4,6 - podatek
    > 101,20
    >

    > Użytkownik "mallu" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > obowiązany

    > art.

    > rejestrze

    > towarów,

    > naliczonego.

    > Finansów

> [...]
    nie, ja pisałam o USŁUGACH, jeżeli tj jest towar - stosujesz to co
    napisała koleżanka o WNT, bo wtedy to jest wewnątrzwspólnotowe nabycie
    towarów, a Twoje pierwsze pytanie było zbyt ogólne, bo z niego nie
    wynikało, czy to towar czy usługa, przeczytaj uważnie, bo to co obie
    napisałyśmy jest prawidłowe
    mallu