    From: "Paulus" <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kurs wymiany
    Date: Thu, 11 Jan 2007 22:18:39 +0100

    W wiadomosci: eo5tfh$3s1$...@n...news.tpi.pl,
    ajt <a...@u...com.pl> napisal:

    > Możesz to rozwinąć, tzn. przytoczyć odpowiedni paragraf, bo się boję
    > że coś mi umknęło...
    > Tzn nie chodzi mi o dzień kursu, bo to wiem, tylko ten dzień
    > osiągnięcia przychodu.

    No to tak:
    To, ze jest inaczej niz w 2006 roku, wyczytalem w artykule w Rzepie z
    28.12.2006 - wersja oryginalna juz niedostpena za darmo, wersja zeskanowana
    dostepna tu
    http://www.pwc.com/pl/pol/about/press-rm/experts/200
    6/06_12_28rz2.pdf
    (UWAGA! duzy PDF, 8 megabajtow, ale innego nie znalazlem). Autor powoluje
    sie na art 12 ust. 3a updop, ktory brzmi nastepujaco:
    Za datę powstania przychodu, o którym mowa w ust. 3, uważa się, z
    zastrzeżeniem ust.
    3c-3e, dzień wydania rzeczy, zbycia prawa majątkowego lub wykonania usługi
    albo
    częściowego wykonania usługi, nie później niż dzień:
    1) wystawienia faktury albo
    2) uregulowania należności.

    Czy to powoduje jakies daleko idace konsekwencje, pozostawie do
    zaopiniowania bieglejszym ode mnie.

    --
    Pozdrawiam, Paulus
    Join US... Find THEM... http://tiny.pl/zfc