  • Data: 2002-03-25 11:44:07
    Temat: Re: kwestionowanie odliczenia VAT
    Od: "mazan-ka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bogdanie, to nie ty masz problem z wykazaniem pdstawy prawnej ale US.
    > Poproś o pokazanie paluszkiem przepisu który uzaleznia odliczenie VAT
    > przez Ciebie od zapłaty go przez kontrahenta. Wtedy można rozmawiać.
    > Nie panikuj, weź głęboki oddech.
    > Jezeli nie płacę VATu należnego, ale wykazuję go w rejestrach, to
    > konskwencje tego dotyczą jedynie mnie, a nie wszystkich moich
    > kontrachentów. I mam wtedy w nosi co najwyżej budżet państwa.
    > Naprawdę nikogo tym nie krzywdzę (chociaz pan Belka pewnie sądzi
    > inaczej :-))
    >
    > Maddy

    Madziu, zdaje mi sie ze Bogdan myli pojecia zaplaty a ujecia wlasnie w
    rejestrach sprzedazy u kontrahenta faktury od ktorej sobie odliczyl podatek
    naliczony. US nie kwestionuja gdy, podatek jest nie zaplacony a kwestionuja
    poprawnosc odliczenia w przypadku gdy f-ra nie jest ujeta w rejestrze, tak
    jak powiedzialas.
    Bogdanie wypowiedz sie dokladnie czy US mowil o nie zaplaconym podatku przez
    kontrahenta czy tez o nie ujetej faktury w rejestrze sprzedazy.

    pozdrawiam

    Mazan-ka