  • 1. Data: 2006-07-23 06:58:47
    Temat: kwota ZUS
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    Witam!
    Nie wiem czy dobrze trafilem, ale czy ktos moze mi powiedziec czy istnieje
    jakis gorny pulap skladki ZUS jaki pracodawca moze odprowadzic od pensji
    pracownika w ramach umowy o prace? Jakos nie moge znalezc odpowiedzi w
    guglach :-(

    --
    dropzone

  • 2. Data: 2006-07-23 07:41:13
    Temat: Re: kwota ZUS
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    dropzone <d...@N...gazeta.pl> w

> [...]
    > jakis gorny pulap skladki ZUS jaki pracodawca moze odprowadzic od pensji
    > pracownika w ramach umowy o prace? Jakos nie moge znalezc odpowiedzi w

    <http://www.google.pl/search?&q=zus+ograniczenie+pod
    stawy>

    HTH
    --