    From: "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: likwidacja firmy
    Date: Thu, 19 Feb 2004 14:55:02 +0100

    "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> wrote
    > Musieć odliczyć faktycznie nie musi.
    > Nieprawda. Nie płaci jeśli NIE MÓGŁ odliczyć, a nie jeśli
    > nie odliczył - to nie ten sam zbiór zdarzeń !

    ok, czyli np. jak ktos nie byl vatowcem a stal sie pozniej, to nie musi nic
    placic, bo
    wczesniej nie odliczal, bo nie mogl (bo nie byl vatmanem) :)

    > Ale jeśli kupił ów komputer w sklepie i nie odliczył VATu
    > "bo tak" (no... wolno mu, nie zaprzeczam !) to jego sprawa...

    A czy to oznacza ze jakbym byl vatowcem, kupil ten komputer
    i zapomnial, czy po prosut nei chcial go odliczyc od VAT
    (bo jestem taki dobry, ze nie chce uszczuplac budzetu panstwa:)
    To przy zakonczeniu dzialnosci musze zaplacic PONOWNIE vat???

    Nie ma nigdzie zapisu, ze nie placi sie dwa razy tego samego podatku za te
    sama rzecz?

    Pozdrawiam,
    Janusz