  • Data: 2006-10-27 10:15:55
    Temat: Re: limit ryczałtu
    Od: Sebek <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Hm... dziwne.
    > Nie pokręciłeś aby z limitem np. na PK (pełną księgowość) albo
    > z czymś podobnym?

    > W ustawie:
    > http://podatki.pl/akty/ra201198.htm?strona=1#spis1
    > (rejestracja jest darmowa, spam umiarkowany, polecam :))
    >
    > pzdr, Gotfryd
    Cholera, pokręciłem - chciałem spytać o co innego a spytałem o co spytałem.
    Chciałem spytać o limit do którego firma może istnieć jako sc. Czytałem
    gdzieś, że jest to 400.000 Eur, ale chciałbym to przeczytać w jakimś
    wiarygodnym źródle i aktualnym.
    Na razie pogrzebie w twoim linku - dzięki:)

    Pozdrawiam
    Sebek