  • Data: 2005-12-19 19:49:24
    Temat: Re: liniowy obejscie
    Od: "bartek onet" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Musi.
    > Ale zarząd nie musi mieć umowy o pracę czy innej zlecenia.
    > Takoż i pod ZUS takowy zarząd nie podlega.

    > A na jakiej podstawie?

    Moj ojciec ma spolke z o.o.
    i placi tylko zdrowotne za prezesa czyli za siebie
    w zarzadzie jestem ja i moj brat
    za ktorych nic nie placi....

    A spolke mozna kupic za jakies 5 tys.....
    po za tym przy zakladaniu spolki te 50 tys to cyba sie deklaruje
    a nie przynosi do notariusza gotowke....

    moja tesciowa jest ksiegowa wiec tu tez mi koszta odpadna
    po prostu pytam czy skarboey sie do mnie nie przyczepi za liniowy w DG

    Bartek