  • 1. Data: 2002-10-15 17:23:08
    Temat: lista odliczalnego sprzetu - gdzie?
    Od: "dink" <K...@o...pl>

    helo,

    nie bardzo potrafię sobie poradzić ze znalezieniem listy sprzętu, który
    można odliczyć w ramach ulgi budowlanej. na pewno znajduje się na niej
    ceramika łazienkowo/kuchenna a także kuchenka elektryczna lub gazowa, ale
    czy np. lodówka, zmywarka i pralka (wszystkie w wersjach 'pod-zabudowę' i
    zabudowane w kuchni) też czy już nie - jest jakaś oficjalna wykładnia czy
    wszystko zależy od humoru pani w US?

    --
    dink.
    Toyota MR2 Club Poland

  • 2. Data: 2002-10-16 07:50:13
    Temat: Re: lista odliczalnego sprzetu - gdzie?
    Od: "Adam" <k...@h...pl>

    popatrz w ustawę, jest dokładny wykaz

    krzysztof

  • 3. Data: 2002-10-16 17:42:08
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Adam wrote:
    > popatrz w ustawę, jest dokładny wykaz

    Jak ten wykaz jest dokładny,to ja od dzisiaj jestem Księciem Monaco, a
    wykaz znajduje sie nie w ustawie tylko w
    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ I BUDOWNICTWA

    z dnia 21 grudnia 1996 r.

    w sprawie określenia rodzajów wydatków na remont i modernizację budynku
    mieszkalnego lub lokalu mieszkalnego, o które zmniejsza się podatek
    dochodowy.

    Jacek

    --
    Jeśli chcesz coś do mnie napisać to usuń słowo spam z adresu

    Małżeństwo jest główną przyczyną rozwodów.